Vis enkelt innlegg
Gammel 21-12-17, 16:38   #9
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bør det selges spill som "politisk ukorrekt "?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Tja, tittelen på spillet sier vel det meste? Jeg ville i alle fall forventet å se ordet "neger" minst en gang, det er jo nærmest selve symbolet på "politisk ukorrekt". Og det andre som stod der overrasket eller sjokkerte meg heller ikke. Det er vel det som er vitsen, at det skal være befriende å få lov til å le og spøke med ting som er helt over grensen. Mange har sikkert behov for det, men det er ikke min humor. Om det bør selges eller ikke har jeg egentlig ingen sterke formeninger om.

Nei, tittelen sier ikke noe om det som nevnes i artikkelen. Vi kjøpte det jo fordi vi synes politisk ukorrekt kan være morsomt, jeg blir ikke sjokkert av ordet "neger". Men av "bruke barns sikkel som glidemiddel" og "gi abort med strikkepinner" og "bli voldtatt av en hest". Men nå var tanken at vi skulle spille det med tenåringer, så hadde det kun vært voksne i tankene så hadde jeg ikke brydd meg så veldig. Tror vi evnt kommer til å gå gjennom kortene og utelate de verste bare.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat