Vis enkelt innlegg
Gammel 22-12-17, 22:32   #20
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.020
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du i rute til jul?

Tja, her har vi stått på i innspurten hele uka, men er ikke ferdige. Vasker kjapt over huset og pynter det i morgen. Har igjen litt handling og noen gaver som skal pakkes inn. Det er ikke så ille da, men føler det er litt uendelig akkurat nå. Jeg har også lagt lista litt høyt og baker mange slag blant annet, men vasker ikke mer enn nødvendig. Jeg er mest fascinert over alle som jeg ser at er på skøyter i dag eller på teater eller på konsert. Fatter ikke hvordan de får tid , men antar at alle som står og gjør det samme som oss i dag (vasker, baker, pakker, betaler regninger, rydder) ikke tar bilde av det.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat