Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-13, 21:59   #69
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan sitter en "riktig" BH?

Må forresten oppdatere med at jeg i går fikk beskjed om at det var reklamasjon siden det var sømmen det var feil på, og ikke på bøylen. De hadde bestilt ny til meg i samme str. Da spurte jeg om jeg måtte da det, om jeg heller ikke kunne få prøve en cup mindre. Joda, det kunne jeg prøve. Den satt som støpt. Nå kan jeg sitte og stå og gjøre hva jeg vil uten at cupen buler på noe sett og vis. Hun i butikken var veldig behjelpelig, men måtte ringe sjefen to ganger, siste gang for å høre om jeg kunne ta annen str. Vel vel, orden ble det uansett, jeg er nå strålende fornøyd. Denne tar merkelig nok ikke pusten fra meg heller på tross av at omkretsen er den samme. I tillegg gikk jeg ut med en bikini i posen så da endte de med en strålende fornøyd kunde like vel. I grunn burde jeg vel klage på cupen på den andre også, men det burde jeg vel heller gjort før jeg tok den i bruk så den går på idiotkontoen min selv om jeg mener hun burde målt meg

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat