Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-19, 20:24   #2
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Omsøm- og repareringstråden

Jeg har fikset litt på en god del klær egentlig. Jeg har en kjole jeg kjøpte av Tallulah, som jeg syntes var for tett og tilknappet med krage i halsen. Den fikk større utringning og jeg trakk om de røde knappene med det grå stoffet jeg klippet bort, så kjolen ble ensfarget.

Så kjøpte jeg et hvitt bomullsskjørt fra Boden i sommer, selv om jeg egentlig burde visst at Boden-skjørt i 90% av tilfellene har mye bredere hofter enn meg. Det sydde jeg inn, så det passet fint.

Jeg syr skinnlapper på albuene på gensere, mest til mannen som har færre gensere og sliter dem mer.

Jeg har felt inn en kile i ryggen på en kjole som var akkurat litt for trang over brystet.

Noen ganger bytter jeg knapper hvis jeg syns plagget trenger det.

Jeg kjøpte en veldig fin silkebluse på salg, i for stor størrelse siden det var den eneste de hadde. Den rynket jeg skulderpartiet på, så den passet over skuldrene, og da gjorde det ikke noe at den var litt oversize ellers.

Veldig greit å kunne sy litt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat