Vis enkelt innlegg
Gammel 15-09-18, 17:24   #45
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.094
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tisselyder flaut?

At tisselyder er flaut og må unngåes er gammelt nytt for meg i alle fall. Sånn var det da jeg var ung gså.
Jeg tisser veldig lydløst, ellers hadde jeg aldri tisset på offentlige båstoaletter. Så det henger nok i fra gammelt av, selv om jeg ikke skrur på vannet. Eller rødmer av skam om noen skulle hørt meg.

Ungdommene der jeg jobber går på do i timene for å unngå at noen står utenfor og hører. Det samme gjorde vi i min tid.

Dette med å la vannet renne er også gammelt nytt, og jeg tenker at enten har de glemt å skru igjen, eller så driver de bevisst hærverk. Som noennungdommer har gjort i all sin tid.


Sist redigert av 007 : 15-09-18 kl 20:54.
007 er ikke aktiv   Svar med sitat