Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-18, 21:08   #55
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tisselyder flaut?

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Jeg tenker også at det er utrolig deilig at jeg er oppvokst på en stor gård med dobbel utedo (to hull på hver side av veggen) der alle gikk på do sammen eller ved siden av hverandre i vilden sky. Jeg har aldri tenkt noe særlig på dette og har dermed kunnet bruke hjernekapasitet og stress på noe annet.

Vokst opp med utedo jeg også, til godt innpå 80 tallet faktisk. Husker jeg syntes det var flaut å si at vi fortsatt bare hadde utedo, men gjorde meg null og niks å bruke den. Det gjør meg forsåvidt ikke noe den dag i dag heller. På mine foreldres sommersted så er det utedo, og når vi er der, så kan jeg og datteren fin gå en tur sammen dit. Spesielt på kveldstid, om mørket har lagt seg rundt oss. Da er det betryggende å gå to. Hehe

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat