Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-18, 09:52   #57
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.785
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Operasjon Dagsverk - boikott eller ei?

Taminii-familien vet jeg ingenting om. Men skulle gjerne lest mer.

Diskuterte dette videre med mannen i går, han mener at man utsetter/utsatte uforberedte sårbare ungdommer for å måtte stå i støyten, selv om intensjonene er gode ved en slik innsamling. Jeg heller mer til at det kan skape engasjement å merke at saken man jobber for er såpass betent.

Her droppet den lokale ungdomsskolen sitt arrangement, men de hadde visst begrunnet det med at deres erfaringer er at mange ungdommer tar seg en fridag og får 300kr av mamma og pappa for ingenting...og sa ingenting om at det var på grunn av årets prosjekt. Min eldste går på u.skole med idrettsfokus, og de samlet inn masse penger til Karanba, fotballlprosjekt for barn som bor i slummen i Rio de Janiero. De hadde fått mange gode og positive kommentarer om dette prosjektet, og det er klart det er hyggeligere å stå der da, med pengekurven, når man bare er 13 år.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat