Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-19, 17:27   #27
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.459
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sløyfe eller slips?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Her må det være familiære forskjeller. Jeg kan ikke huske å noensinne sett en eneste person i nær eller perifer familie i sløyfe uten smoking. Det er sikkert derfor jeg synes sløyfe er litt outrert, omtrent som bukseseler.

Jeg synes egentlig de fleste er penest i dress uten slips, men antar at konfirmanten kommer til å få et lett press på å bruke slips i mai.

Samme hos oss. En 14 år gammel nevø er den eneste i familien, både på min og mannens side, som bruker sløyfe, uansett alder. Alle andre (inkludert en 11 år gammel niese) bruker slips. Hvis de bruker noen av delene.

Ser på et instabilde nå, av 10 ballkledte 8-klassegutter (ikke her, det er en østlandsskole), der er det 5 sløyfer, 4 slips og en uten. Så det er nok bare smak og behag ja.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 09-02-19 kl 17:33.
My er ikke aktiv   Svar med sitat