Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-19, 14:49   #383
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.459
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du bakt i dag II

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Da satser jeg på at jeg får den til. Om jeg ikke lanserer den for lillebror som et alternativ til bursdagskake til han, da får jeg øvd også.

Fikk du til? Etter å ha bakt den igjen til et jobbarrangement + en konfirmasjon fant jeg ut at mengden passer bedre til å lage den i hele ovnsskuffa, i stedet for den langpanna som jeg har. Da blir det litt lavere kake og litt tynnere lag med krem. Det synes jeg var bedre, det ble litt for høye og mektige stykker i langpanna.

Til konfirmasjonen delte jeg hele kaka i to, og pyntet bare halve, det ble mer passende størrelse. Den andre halve bunnen ligger i fryseren og vil bli brukt til 17.mai.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv