Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-16, 15:36   #39
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Westworld

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Altså... E1 var elendig, men det er ikke så uvanlig at piloten er det. E2 og 3 var veldig gode. Ser potensialet her. E4 var like givende som E1 Men jeg ser jo at dette kan være noe, så jeg vil liksom ikke slippe den heller... Nå skal det sies at jeg virkelig ikke liker westerns, men jeg tenker kanskje at det vil endres (ikke jeg, men serien ) Når alt dette er sagt så betviler jeg ikke at dette er en god serie, men om den hook'er meg sånn ordentlig gjenstår å se...

Veldig enig ang de første episodene, inkludert e4. Etter den satt vi litt sånn "hæ? Hva var dette for en transportetappe?!?" Men så tar det seg veldig opp. Åh, vi skal forsette på e7 i dag og skal binge resten av sesongen.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat