Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-17, 13:59   #1
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.319
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Spørsmål

"Surkling" i vannrørene

Vi har vannbåren varme i gulvet i huset (på strøm, ingen varmepumpe). Det eneste vi har gjort på de 13 årene siden huset ble bygd er i skifte batteri en eller to ganger i de trådløse "termostatene". Det har hendt at vi har hørt litt lyder i rørene på vaskerommet, men nå synes vi kanskje det er mer lyd og oftere. Kan ikke huske at det ble sagt noe om service/ettersyn da, men det er mulig jeg har glemt eller at det var en beskjed eksen min fikk. Jeg tror ikke firmaet/mannen som installert anlegget driver lenger. Har ikke sjekket, men var en i et lite firma.

Er dette vanlig, og hvis ikke og det betyr at anlegget bør sjekkes, hvem kontakter vi? Tror neppe det er noe hast, for det har nok skjedd gradvis, og vi har ikke problemer med varmen.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat