Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-17, 10:47   #22
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor trumfer ski alt?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Opplever dere at dette er "en samlende nasjonalsport" blant de unge? På min arbeidsplass har vi en tv beregnet for kunder som kommer innom. Der var kun én ansatt som sto der og fulgte med på ski. Vedkommende er over seksti. De ti-tolv andre i etasjen er ikke interessert. Fellesnevneren er at de er under trettifem (eller meg; ikke sportsinteressert i det hele tatt).

Her har vi TV i hver etasje, og folk i alle aldre ser på. I min etasje var det kanskje 5-10 som så damenes sisteetappe, pluss noen som gikk til og fra, men den var jo ikke så spennende. Det var sikkert 40 som så sisteetappen på herrestafetten, og ikke bare nordmenn - det var italienere, tyskere, finner og en brite.

Jeg syns det er koselig. Og det er jo, for de fleste, snakk om maks 20 minutter.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat