Tråd: Shabby chic
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-06, 17:27   #5
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shabby chic

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Hvilke(n) stiler blander du det med da?

Når kåken er klar er planen å kombinere den med tidløse møbler og lyst tre. Barnerommene skal være mer rendyrkede shabby enn stue og kjøkken, men elemente skal finnes i hele huset. Vi skal blant annet ha hvitmalt furugulv i soverom og kjellerstue, og hvitmalte møbler samme plassene. Dog uten rustikk preg. Jeg liker best de rene, hvite møblene. For tiden er jeg på jakt etter ei gammel seng til minstejenta. Hun har det fryktelig trangt i skyvesenga som kommer fra Fretex.

Jeg har også sansen for gammelt steintøy og er nå godt i gang med å samle på frokostservice i lysblå fra Figgjo. Tråler nettauksjoner, brukthandlere og Fretex. Liker også gammelt glass og krystall.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat