Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-11, 01:07   #48
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken smarttelefon anbefales?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

iPhonen min er flott til alt unntatt å ringe. Anropene henger seg, samtaler blir brutt, lyden er dårlig så jeg hører knapt hva folk sier, og ofte kommer de bare rett til svareren. Telefonen ringer altså ikke.

Har en lånetelefon nå (en iPhone det og) og jeg er skikkelig skuffa for den er helt lik med samme feil. Omtrent alle på jobb har iPhone og veldig mange har problemer med dette. Så om du vil ha et leketøy, velg iPhone. Er du avhengig av en pålitelig telefon du kan ringe med, så velg noe annet.

Helt enig og mine efaringer også. Jeg har aldri vært så misfornøyd som med Iphone. Har Ipad jeg bruker til å surfe, når jeg skal ringe og sende sms trenger jeg en god mobil og Iphone er alt annet en det av de grunner Joika nevner.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat