Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-16, 19:56   #28
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.560
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Etisk- skulle man latt være?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

På samme måte som det ikke er bevis for at noen av jentene kom med den omstridte "badedrakt-kommentaren". Hvorfor skulle ikke denne versjonen være like viktig som morens?

Ingen av dem er jo viktige, det er nettopp det som er poenget. Noen har feilet da moren fikk komme med slike uttalelser, og noen har feilet da disse uttalelsene ble trykket. Dette er jo ingenting annet enn hevn, det har ingen nyhetsverdi.

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nå leste jeg artikkelen. Jeg trodde det var mer en nyhetsgreie om at fylkesmannen hadde konstatert at det ikke forekom mobbing. Ikke en så gravende artikkel. Jeg syns hele denne saken, fra alle sider, er ekstremt stygg. Jeg skjønner godt at disse foreldrene ønsker å fortelle sin side i forbindelse med den varslede boken (som jeg ser at aschehoug ikke har trukket seg fra å utgi), samtidig syns jeg man skal være var på at med en slik mor kan det være lett å overse mobbing, fordi den enkleste forklaringsmodellen er at mor er gal.

Nettopp dette er det jeg prøver å si også.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat