Vis enkelt innlegg
Gammel 12-07-17, 21:45   #23
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vil ha sokker som ikke slites med en gang!

Jeg tror noen rett og slett er sokkeslutere. Hiawata sliter også sokker i en vill fart, mens jeg bruker hvertfall sokker i ett år før særlig bruk syns.

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Bambusklær kjenner jeg at jeg er skeptisk til. Helt uten grunn sannsynligvis.

Neida, ikke helt grunnløst. Bambus er egentlig det samme som rayon, modal og viskose. Det fremstilles av cellulose. En ganske kjemisk prosess, så mest sannsynlig går miljøvinninga opp i spinninga, og de gode bambusegenskspene kan man få i same grad med helt vanlige viskoseplagg. Det er nå ikke lov til å bare skrive "bambus", siden det er villedende, og plaggene skal merkes med "bambusviskose". Les mer her: https://www.aftenposten.no/viten/Mil...ar-41216b.html

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat