Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-18, 12:13   #35
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Forslag til fornøyelig serie

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Med 11-åringen ser vi for tiden Nailed it! på Netflix. Serie hvor amatørbakere skal kopiere verkene til kjente bakere/ konditorer. Det er dømt til å gå galt, og det gjør det, men alle ler og har det morsomt med det. Super programleder. Det har en litt lowbudget profil, hvor crewet plutselig har glemt ("glemt"?) å sette fram trofeet. Ofte stakkars Wez som blir ropt på. I en episode måtte kjendisbakeren stikke ut en tur for å hente barn. Tittelen kommer fra det deltakerne sier når de skal presentere resultatet: "Nailed it!" og vi ler oss i hjelp og sier "Ja, det er jo helt likt!!"

Denne likte vi godt. Likte også Sugar Rush der det er profesjonelle bakere med dårlig tid.

Jeg og eldste har sett mye på terrace house. Japansk reality med morsomme kommentatorer og rare kulturforskjeller. Og gourmet samurai likte både jeg og ungene.

Og så kan jeg anbefale Good karma hospital som ligger på sumo.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat