Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-20, 10:49   #25
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.324
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har tidene forandret seg?

Min nå 20 åring var vel rundt 16-17 da hun og 3-4 venninner skulle gå i fjellet. Planla godt, og jeg var ikke bekymret. Men vet at ei mor var ganske skeptisk.
Min var mest fjellvant/"sekkvant", men de andre best trent ellers. Skulle gå 3 dager, med retrettmulighet etter 2. dagen. De gikk bare halve turen. De andre syntes nok det ble litt langt og tungt og kanskje litt kjedelig.
De lærte nok at å gå i fjellet er annet enn å være godt trent håndball/fotballspiller. At det er like mye "i hodet".
Så etter den turen ble det litt andre venner som ble med neste tur. Min var skuffet der og da, men fulgte selvsagt flertallet.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat