Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-20, 11:06   #27
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har tidene forandret seg?

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Om jeg var jentemamma ville jeg antakelig vært litt engstelig for at de skulle oppleve noe ekkelt der oppe på fjellet, det er ikke akkurat så mange steder å gå hvis de møter slibrige og ubehagelige folk på hytta. :dobbeltmoral er også moral:

Er det dobbeltmoral å være mer bekymret når det er snakk om en reell økt sannsynlighet altså?

Jeg har vært en del på slike hytter, ofte alene med barn, og det er dessverre en del menn som oppfører seg som idioter. Har aldri vært vitne til at voksne kvinner er idioter mot unge menn.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat