Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-20, 11:15   #28
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har tidene forandret seg?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Er det dobbeltmoral å være mer bekymret når det er snakk om en reell økt sannsynlighet altså?

Jeg har vært en del på slike hytter, ofte alene med barn, og det er dessverre en del menn som oppfører seg som idioter. Har aldri vært vitne til at voksne kvinner er idioter mot unge menn.

Nå har ikke jeg jenter, så dette blir rent hypotetisk, men jeg ville jo ønsket å oppdra jentene til at de skal ha samme muligheter som gutta, og ikke begrense dem i hva de kan utfolde seg på og hva de kan få til. Men samtidig fins det så utrolig mye rare og ekle folk der ute.

Det holder med én tur med siste tog hjem fra Oslo S for å bli desillusjonert, og jeg er ikke engang spesielt ung eller attraktiv.

Men, men. Det er en desto viktigere jobb å oppdra greie gutter.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat