Vis enkelt innlegg
Gammel 16-07-17, 23:03   #13
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Parsellen min ...

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Hvor stor en slik parsell? Hva skal du dyrke? Er det langt hjemmefra deg og til parsellen?

Den er på ca 30 kvm og ligger en sykkeltur unna. I allefall nå som vi har montert kasse med lås på stedet så jeg ikke trenger dra med meg alt utstyret frem og tilbake.

Jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal dyrke, men tenkte poteter, løk og litt blomster i tillegg de solbær- og bringebærbuskene som alt står der.

Jeg har landet på å endevende hele skiten for hånd, stykke for stykke, men nå sliter jeg med å holde ugresset unna. Jeg trenger en batteridrevet gresstrimmer. De er dyre, så om noen her kan låne meg en blir jeg veldig glad.

Jeg hadde jo slett ikke trodd jeg skulle få parsell så fort, trodde jeg hadde tid til å spare og kjøpe litt etter litt, men neida.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat