Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-17, 23:42   #14
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: VGs artikkel om hvordan politiet opptrer for å avsløre pedofili

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.


Å tillate seg å bli så kynisk når man ser grove overgrep er for meg ufattelig. Er det greit/ eller er det nødvendig?. Det er mange hvor/hvorfor-spørsmål i denne saken.

Dette synes jeg blir litt rart sagt. Når man har jobbet med til dels svært grove overgrepssaker i mange år, gjør det noe med de fleste. Man setter nok opp en slags vegg for å rett og slett holde ut, for å klare jobben. Hvis man bryter sammen hver gang man ser en video eller noen bilder av et misbrukt barn når man jobber med dette konstant, vil man ikke vare lenge i jobben, tenker jeg. Jeg er glad disse menneskene finner styrken til å takle jobben, for vi trenger dem.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat