Vis enkelt innlegg
Gammel 18-06-18, 14:20   #39
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Case 2: Ikke at vi skal ha hund, men hvis...

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Kanskje en sånn Appenzeller eller hva de nå heter kunne vært noe? Berner Sennen, men litt mindre? De er sånne gårdsplasshunder, og stikker ikke.

Og så er selvfølgelig boxere ultimate, men da må man ha en stødig hånd, hvis ikke blir det kaos.

(Jeg er for øvrig enig i at pudler veldig lett tipper over i anspent og nervøs, de er jo dritsmarte og har mye energi, og hvis ikke den får utløp for det, så får man en stressa hund. Det får man uansett hvilken type hund man har, selvfølgelig, men jo mer ubrukt potensiale, jo mer stress.)

Jeg har en venninne som driver oppdrett av flere ulike sennen-hunder. De finnes i mindre utgaver enn Berner'n. Men de fleste sennenhundene har vel en del gjeterinstinkter bevart, vil jeg tro?

jeg kjenner også flere pudler, og de er jo kvikke og smarte og trenger å bruke hodet sitt til noe. Men det er jo dritgøy å lære dem sirkustriks - både for hund og eier. De pudlene jeg kjenner, skjønner poenget veldig fort og kan mye gøye underholdningstriks.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat