Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-18, 14:38   #57
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.728
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Begrepet "å lese"

For meg er papirbøker og lydbøker to ulike måter å tilegne meg historier på, men jeg ser ikke på en av dem som noe bedre enn andre. Jeg har oppdaget at jeg husker historien dårligere når jeg hører lydbok, men det kan jo også være fordi jeg gjerne gjør andre ting. Går tur eller kjører bil, for eksempel.

Jeg leser når jeg sitter krøllet opp i godstolen foran peisen, det er min ultimate form for egentid. Hvis noen spør meg om jeg har lest "Stoner" svarer jeg ja, selv om jeg hører den på lydbok. I en slik kontekst oppfatter jeg "lest" som "har du fått med deg historien".

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat