Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-18, 23:27   #253
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

10. klassingen min har vært på sitt første ball på ungdomsskolen. Han hadde ikke kjempelyst, men de var da en gjeng som dro sammen. Han startet å fikse seg 10 minutter før det åpnet og var ikke happy når han dro. Men når han kom tilbake så hadde det visst vært hyggelig. Jeg er så glad at han turte å dra, og at det faktisk var en hyggelig opplevelse.

Så bra han fikk en fin opplevelse! Var et par som stod over her også, som ikke hadde lyst, men de aller fleste deltok.

Jeg humret da jentungen fortalte at hun hadde danset en rolig pardans med en gutt i klassa (de hadde vært det første paret som begynte, alle guttene hadde vært superkeitete og stått og dyttet på hverandre fram til da), og han fortalte at mora hadde lovt han 50 kr hvis han torde å danse med ei jente. Genialt!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv