Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-10, 11:58   #19
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: To lego-noviser spør om organisering

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Det er nettopp sånt stress jeg også er redd for, Tangina. At jeg omrent ikke vil at barna (og ikke minst besøkende) skal leke med lego for da må jeg sortere så mye etterpå. Og sånn vil jeg jo ikke det skal være.

Jeg håpet at eldstemann skulle holde orden selv, for han liker slikt, men med en treårig lillebror viser det seg å være umulig. Jeg har heller ikke mast på dem eller lagt meg opp i hva de gjør når de leker med legoen, men jeg er veldig glad i å bygge lego selv og kan sitte i timesvis og bygge, og da sorterer jeg samtidig. Men jeg har ikke stressa med det, altså.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat