Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-16, 09:27   #158
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.847
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Norgesferie med amerikanere

Så gøy! Jeg klarer ikke å anbefale det ene fremfor det andre, men mine amerikanere var helt over seg av Vøringsfossen - og syntes Hardangervidda var litt kjedelig. Det kan ha noe med at det var lavt skydekke og helgrått vær når vi kjørte over der.

Jeg får forresten amerikabesøk i helgen. Datteren til en venninne studerer et semester i Dublin, og er pålagt av sin mor å komme hit på besøk. Hun har vært i Edinburgh, Barcelona og London allerede dette semesteret, så jeg er litt engstelig for at Oslo ( og litt omegn) blir nedtur for henne. Vi rekker ikke noe Vestland, hun kommer fredag ettermiddag og drar to døgn senere. Så Tally - hva ville du vist frem til en creative writing-major - som virker som hun er bittelittt gamlisungdom?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat