Vis enkelt innlegg
Gammel 31-10-18, 16:55   #13
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skikk og bruk når man inviterer venner med på ferie

Vi hadde med oss to jenter på tur 3 uker til Thailand for noen år siden. Vi betalte bo, all mat i huset, taxi osv. Jentene betalte fly, hadde med lommepenger og vi foreldre fikk en liten sum fra foreldrene til mat ute. Jentene bestilte det de ville spise/drikke og vi betalte.

Det gikk veldig fint, men 3 uker er lenge. Og spesielt når man bor oppå hverandre hele tiden. Så personlig ville jeg vært selektiv på hvem dere tar med. Det er viktig at alle går overens. Hun ene vi hadde med ble det litt «greier» med, som løste seg fint, men påvirket alle likevel. Hun andre kunne fått flyttet inn til oss anytime.

Jeg ser dere skriver at det er snakk om en uke, og da rekker man kanskje ikke å gå hverandre på nervene.

Alt i alt var det veldig ok og jeg kunne gjerne gjort det igjen.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat