Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-18, 00:09   #14
amanas
Bør lage seg en tittel selv
 
amanas sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 1.359
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Sv: Skikk og bruk når man inviterer venner med på ferie

Vi har hus tilgjengelig i Spania. Å i år hadde storesøster med ei venninne i to uker.
Hun betalte egen flybilett og moren vippset meg 1000kr som skulle gå til mat og div.
Så når vi var ute og mine fikk diverse is/brus, eller vi spiste ute. Så fikk hun akkuratt det hun ville og så betalte jeg. Betalte og for badeland/dyrepark og div.
Jeg fikk og vippset over lommepengene hennes og så kom hun til meg å fikk penger når hun trengte. Når turen var over så vippset jeg tilbake det hun ikke hadde brukt av lommepengene Lommepengene brukte hun til shopping når jentene var ute på det.

Jentene fløy ned alene. Og på veg tilbake kjørte vi henne til flyplassen, fikk sendt kofferten og fulgte henne til sikkerhetskontrollen.

Her var det sånn at jeg snakket litt løst om at hun kansje skulle få ha med en venninne for at de kunne hjelpe meg litt med minstemann, og generelt med diverse. Jeg er alvorlig syk og skulle være alene med ungene en uke fra mine foreldre reiste til min man kom ned, så jeg var litt redd energien og kroppen ikke skulle holde.
Det tolket hun som "jiippi, xx får vær med, dette må jeg si til henne med en gang".
Så jeg fikk plutselig melding fra mor til xx om at det var tilfelle at hun virkelig kunne få være med oss til Spania.

Det var utrolig kjekt og trivelig å ha henne med. De jentene var så gode og hjelpsomme, og de inkluderte begge brødrene. Tok de med, lekte med de i bassenget. Var ilag og hadde det så kjekt. Det gikk mye bedre en forventet. Min mor var redd det ville tappe mer en det ga meg, det gjorde det absolutt ikke.

Å dele rom ser jeg heller ikke på som et problem. Så lenge de er klar over at sånn blir det.
Her kunne jentene ha egen del, med eget bad og stort soverom. De valgte å sove ilag med oss andre i steden for.

__________________
Storesøster 04, Storelillebror 07 og Lillebror 12
amanas er ikke aktiv   Svar med sitat