Tråd: Vannkaraffel
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-11-18, 12:20   #16
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vannkaraffel

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Bare et spørsmål- er den ikke så holdbar at den kan brukes til hverdags? Jeg har såå utrolig lyst på den

Den er jo i stål, så holdbarheten er det nok ikke noe å si på, men den er høyglanspolert, og jeg ønsker å ha den helt fri for riper for å kunne pynte bordet med den. Jeg tipper den vil få noen riper etter hvert hvis vi skulle bruke den hver eneste dag. Men at den ville tålt daglig bruk, er det ikke tvil om.

Jeg kan forøvrig varmt anbefale Georg Jensens stålpuss for vedlikehold av høyglanspolert stål. Fungerer på samme måte som søvpuss og gjør underverker for stål som skal være vakkert. Jeg bruker det på lysestakene i samme serie som jeg har stående permanent på kjøkkenbordet.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat