Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-21, 11:09   #801
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.847
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg har akkurat undervist elevene mine om formelt og uformelt språk, kan sende deg power pointen.

NB! AVSPORING!!
Jeg leste akkurat om "Griseflaks" - boken om norske uttrykk skrevet av Ali Mohammed og hva Helene Uri sa om faste ord og uttrykk. Det var veldig interessant og morsomt - og jeg skriver mye i jobben min, bla reviderer jeg tekstene til en som elsker slike faste ord og uttrykk. Jeg pleier å luke ut slik som "på ramme alvor" "oppgåtte stier" og en haug liknende ordblomster - bla fordi tekstene våre skal være så universelt utformet sm mulig. (VI driver IKKE med skjønnlitteratur!)

Og i familien vår går skillet mellom "nei, takk" og "det går fint" en eller annen gang mellom de barna som er født sent på 80-tallet og det barnet som er født i 02. (Basert på observasjoner og annet feltarbeid N= 3 (,5)

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv