Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-10, 11:06   #7
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ofre sol, luft og plass for å presse inn flere mennesker?

Her hvor jeg bor (du vet jo omtrent hvor det er), er det store friluftsarealer. Men selv skolen her får ikke bygges ut, selv om den ligger på grensen til disse arealene.

Jeg må si jeg er glad for at de verner om dette, og at man heller kjøper opp gamle hus med store tomter, og bygger rekkehus ol. Det er mange sånne prosjekter på gang her.

Man MÅ jo ikke bo i sentrum, og man har jo et valg om hvor man vil at barna sine skal vokse opp. Jeg ville ikke bodd i byen pga trafikk, støy osv.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat