Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-10, 11:29   #10
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ofre sol, luft og plass for å presse inn flere mennesker?

Tja... hva skal man si....
Oslo synes jeg ikke har et reellt problem sett i europeisk målestokk forøvrig. Det er masse grønne lunger og parker sammenlignet med byer på samme størrelse ellers i Europa. Dessuten har Oslo en helt unik nærhet til sjøen og marka på alle kanter, og det er utrolig lett tilgjengelig dersom man ønsker seg friluftsliv når man bor i byen.

Jeg tror det skal bli vanskelig å snu den trenden som du viser til, selv om det helt ideellt sett selvsagt hadde vært det beste for de som ønsker å bo i sentrum. Man MÅ ikke bo i sentrum, og for å få plass til de som ønsker å bo der, så må plass vike og det vil bli trangere og trangere. Tror jeg. Men ja jøss, jeg skjønner at man godt vil ha begge deler. Skulle gjerne hatt mange av Oslo sine tilbud på Jessheim jeg, men begge deler lar seg liksom ikke gjøre, og da ble natur, hageflekk og forholdsvis frisk luft m.m. avgjørende for hvor vi ville bo.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat