Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-14, 11:27   #8
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.487
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er tjukke folk de nye kvinnene?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Jeg tenker at mat er ganske essensielt for at vi skal kunne leve, vi kan klare oss uten alkohol, men vi lever ikke så lenge uten mat. Og det at noen andre skal komme å bestemme hva vi skal få spise tror jeg er vanskelig å få til.

Men det gjøres jo på andre områder? Tenk på barnevernet: Tenk at nen andre skal komme å bestemme hvordan jeg skal oppdra mine unger. (Det gjøres jo. Hvis jeg behandler mine barn på en måte som den norske stat opplever som uakseptabel så har de mulighet til å bryte inn.) Er det virkelig mindre dramatisk enn å bestemme hva folk skal spise?

Jeg tenker da ikke direkte forbud, men typisk skattelegging. Kostet sjokoladen 100,- hadde det blitt slutt på snoping for ungdomsskoleelever i friminuttene - kan ikke tenke meg noe annet. (Blir kanskje den prisen også etterhvert, kakaomarkede har jo en del problemer ...)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat