Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-14, 12:01   #11
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er tjukke folk de nye kvinnene?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Og jeg lurer på om tykke folk er den "nye" underklassen i vårt samfunn?

Dei som er overvektige er overrepresenterte blant dei med lav sosioøkonomisk status i utgangpsunktet, dvs blant dei med lav inntekt og lav utdanning. Så eg vil ikkje seie at det er ein ny underklasse.
Det er heller ikkje slik at det ikkje finns overvektige blant dei med høg inntekt og høg utdanning, men det er langt meir vanlig i lavare sosiale lag. Akkurat som røyking.
Det er ganske velkjent at informasjonskampanjer og oppfordringar om å endre livsstil ikkje virker i grupper med lav sosioøkonomisk status. Det einaste som virker er strukturelle tiltak på samfunnsnivå som gjer det vanskelig å fortsette med den dårlige livsstilen, for eksempel den nye røykelova. Etter at den blei innført har røyking også gått nedover blant dei med lav utdanning.

Eg trur at slike strukturelle tiltak også må innførast for å bli kvitt overvektsproblemet.

Eg trur for eksempel at det å gjere sukker og usunn mat dyrare og sunn mat billigare hadde hjelpt ein del. Samt å forby reklame for junk-food som er retta mot barn (f.eks Happy Meal) og innføre gratis sunn skulemat for alle barn.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat