Vis enkelt innlegg
Gammel 28-12-17, 21:45   #8
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.601
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Planlegging av bad

Vi pusset opp badet i høst, og satte inn overskap med speildører over vasken, det hjelper godt på oppbevaringsplassen. Sammen med to store skuffer under vasken, og et smalt høyskap, får vi plass til det viktigste. Vi prioriterte badekar, men det er jo en smaksak.

Jeg ville tatt gulvet hvis dere først setter i gang, både for membran og for nyere varmekabler med bedre termostat. Totalt tok det drøyt 6 uker hos oss, vi satte bort hele jobben til et lokalt rørleggerfirma som også styrte elektriker og flislegger. Da rev de det gamle badet, flyttet en liten vegg, la varmekabler og fliser, la rør-i-rør og satte opp ny innredning.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat