Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-07, 17:38   #2
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Silikon former til brødbaking

Jeg klipper fra et annet innlegg jeg har skrevet tidligere om mine Eva Trio silikonbrødformer:


Å, dette kjenner jeg at jeg føler sterkt for! Jeg anbefaler Eva Trio silikonbrødformer av hele mitt hjerte! De er helt fantastiske fordi:

-du slipper all smøring med fett og dryssing med semulegryn eller hva det nå var man gjorde før. Når ferdig stekt dytter du bare litt på formen fra undersiden med to fingre og så sklir hele brødet ut. Jeg overdriver ikke.

-skyll og vask formene mens de enda er varme fra ovnen, det er gjort på 15 sekunder per form siden ingenting henger fast i formene.

-De er jo litt fleksible siden de er laget av silikon, det gjør at hvis jeg har dårlig tid kan jeg stable hele 4 brød på en gang på én plate i ovnen.

-Jeg bruker ofte formene til oppvarming av småting i ovnen siden de er så utrolig lette å vaske.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat