Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-22, 10:41   #20
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.813
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Løser dere kryssord?

Jeg løste mye kryssord i oppvekst og ungdom. Mor mi var en racer, hu deltok i en eller annet slags stor konkurranse en av de store avisene eller ukebladene arrangerte hvert år, et krysord i uka, med økende vansklighetsgrad, eller noe sånnt. Hu kom alltid veldig langt i den konkurransen, veit jeg. Ene broren til mor var offesiell kryssordsnekrer for A-pressen i veldig mange år. (Men mor sutra over at kryssordene hans var for enkle. )

Svigermor løser også mye kryssord, og det er alltid kryssord liggende på do hos dem, så har jeg lengre besøk på det rommet, så hender det jeg griper pennen (evig optimist) og prøver meg på noen ord, men merker jeg er ute av trening.

Er vi på hytta i påsken, kjøper jeg alltid med meg er kryssordblad, en tradisjon jeg har fått med meg via tåteflaska. (Mor kunne ikke amme, så dårlig med morsmelkinnflytelse på meg. )

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat