Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-18, 14:02   #22
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange fotballcuper spiller 10-åringene?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg tenker at det er greit om lagene er store nok til at ikke alle trenger å være med hver gang laget skal delta på cup.

Sånn er det hos oss også. Vi trenger halve laget for å kunne stille på en cup. Erfaringsmessig er det minst så mange som har lyst til å være med hvis det varsles i god tid - tror ikke det blir riktig å si at det legger stort press på dem som er mindre ivrige. Å skulle tvinge på barn flere aktiviteter bare fordi de "har godt av å gjøre noe annet" - tja, det synes jeg blir litt kunstig. (Min sønn spiller tennis også, bare så det er sagt, men det er fotballen han brenner for. Bør ivrige barn begrenses fram til de er - tja, 15?)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat