Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-15, 11:01   #5
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Egen minister for migrasjon og ingtegrering - under Justisdepartementet

Jeg er intenst bekymret. Frp i regjering har i mine øyne vært til forkleinelse for det norske samfunnet og samfunnsdebatten. Det er ingen ende på useriøse uttalelser i full offentlighet.

Sandberg har bidratt sterkt til polarisering av innvandringsdebatten og Anundsen sendte ut alle de barnefamiliene for å pynte på talla sine. Det er ikke tillitsvekkende og det er fryktelig å tenke på at den gjengen skal ha ministeren for integrering.

Når Høyre i tillegg stiller med vage og tannløse representanter innenfor miljøvern og en kulturminister som umulig kan være spesielt opptatt av kultur, så er dette den verste regjeringen jeg kan huske å ha bivånet. Og da har jeg med Bondevik2-regjeringen i regnskapet.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat