Vis enkelt innlegg
Gammel 28-11-16, 16:48   #8
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klassiske barnebøker til 10-åringer?

En liten episode i går kveld:
Mannen leser egentlig fra Gregor i Underlandet for 07-gutten og 07-jenta ved leggetid, jeg leser annen bok for 05-jenta. I tillegg leser jeg Anne fra Bjørkely for 07-jenta litt sånn innimellom, fordi jeg tidligere leste den for storesøstra, som snakket en del om boka, og 07-jenta ville at jeg skulle lese den for henne også. Så i går kveld leste jeg litt fra denne for 07-jenta mens vi ventet på tvillingbroren som ikke var ferdig å stelle seg enda. Da han kom, og jeg skulle til å legge vekk boka, ville han at jeg skulle fortsette. Han ville heller være med og lese Anne fra Bjørkely, enn å lese Gregor i Underlandet med pappa.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat