Vis enkelt innlegg
Gammel 18-04-17, 12:47   #204
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.687
Blogginnlegg: 35
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva leser du nå? Ny tråd!

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Måtte? Uffda, det er synd å måtte lese en bok man egentlig ikke vil lese. Jeg har den på leselista, men dersom jeg ikke liker å lese den likevel, så har jeg tenkt å la være å lese den ferdig.

Akkurat det å beslutte at jeg ikke ferdigleser en bok er befriende for meg, tidligere hadde jeg mottoet "har jeg begynt på en bok skal den leses til siste ord" uansett hvor dårlig boka var for meg.

Jeg "måtte" lese den fordi den omhandler det samme temaet som min egen bok, og jeg ville se hvordan hun presenterte det. Hun fikk jo mye pes fordi hun eksponerte overgriperen, og jeg kommer til å få det samme dilemmaet dersom boka mi skulle bli utgitt.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv