Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-11, 16:11   #246
Maysen
Nyter et nytt liv
 
Maysen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Innlegg: 1.229
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Sv: Bøker lest i 2011

Januar:
1) Victoria Hishop; Hjemreisen: Veldig bra bok, kanskje ikke like bra som Øya, men likte den veldig godt.
2)Lars Kepler; Paganinikontrakten: Godt å lese krim igjen, og denne var like bra som Hypnotisøren.
3) Cecilia Samartin; Mofongo: Litt tung å komme i gang med, men tok seg bra opp etterhvert. Overraskende slutt for meg.
4) Kate Morton; Den glemte hagen: En fantastisk fin bok, fin balansegang mellom gammel og ny fortid og nåtid. Likte denne veldig godt.
5) Carl Frode Tiller; Innsirkling: Denne likte jeg veldig godt. Begynnelsen av boka var utrolig bra. Synes kanskje den siste delen tapte seg litt, men alt i alt en bok som innfridde forventingene.

Februar
6) Tatiana de Rosnay; Saras nøkkel: Veldig god bok, fikk vel frem deet meste av følelses registeret når jeg leste denne.
7) Kate Morton; Tilbake til Riverton: En god og underholdende bok, men "Den glemte hagen " var bedre.
8) Sofi Oksanen; Utrenskning Tja, hadde vel høye forventninger til denne, siden jeg har hørt så mye bra om den. Innfridde ikke helt.

Mars
9) Isabel Alende; Øya under havet: En gripende og fin bok. Anbefales!

__________________
Mamma til tvillinger født august 07.
Maysen er ikke aktiv   Svar med sitat