Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-11, 11:05   #15
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.817
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stenge nettsider for ungene?

Enn så lenge har vi pcene midt i stua, så hva Guttungen ser på er godt kontrollert av oss voksne. Men den dagen kommer da det evt. blir til at han flytter opp på rommet sitt med pc'n, jepp, så blir det skrudd på temmelig sterk filtrering, ja. Min mann, datamannen, heller nå mot full stenging av internett, med åpning av visse steder ved forespørsel til far.

Ei venninne av meg fikk lettere hakeslipp, forresten. Hun var så stolt av sin 10-årige datter som var helt selvhjulpen på internett, så hun lot jenta sitte pip alene og surfe for seg sjøl. Min kjære viste henne da hvor utrolig lett det er å, faktisk helt tilfeldig, havne borti den ene siden mer interessant enn den andre - og så forklarte han litt om viktigheten også av viruskontroll.

Jadda... Min venninne var veldig fornøyd med at min kjære hadde vært en tur på besøk hos dem.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat