Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-24, 12:11   #239
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.635
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er det til middag? #16

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Åhh, jeg klør etter å ta grillen i bruk for alvor, men det er for kaldt hos oss ennå, synes jeg. Vi griller "alt" så lenge det er temperaturer til å sitte ute og spise.

Vi spiser sikkert 90% av grillmaten inne. Vi griller stort sett fra rundtom nå og til det blir høst, men det er ikke så mange dager et er varmt nok til å sitte ute. Men regner det ikke, så griller vi stort sett.
Men grillen er ikke avduket etter vinteren enda, og må muligens erstattes egentlig, så litt sånn på vent hva vi gjør der, men jeg drar snart frem den reisegrillen og tar i bruk.

(Dette er en sto overgang for min mann, vi tilbringer fort et par uker hos hans foreldre på sommeren, og joda, det skjer somregel en gang i løpet av oppholdet t hans mor drar frem grillen så han griller der. Hans far griller noe mer. Men hos svigermor sitter vi inne i nydelig sommervær og spiser mat laget på kjøkkenet.

Mannen er ikke så glad i å spise ute heller da, så det trekker nok også mot at vi spiser en del inne, men vi har altså spisebordet rett ved verandadøren, så vi griller ute og spiser inne rett som det er.

Må gjøre alvor av å få laget til åvr på veradnaen, pakke frem grill og møbler.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat