Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-17, 22:07   #11
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.428
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker du deg kjempelange øyenvipper?

Nei. Mine er ganske lange fra naturens side, og bøyer seg opp, slik at de tar oppi huden nedenfor øyenbrynene, og lager mascaraprikker hvis jeg åpner øynene helt opp før mascaraen har tørket. Lengre øyenvipper hadde vært upraktisk, og jeg føler ikke at det hadde tilført utseendet mitt så veldig mye heller. Både øyenbrynene og vippene mine er velsignet bekymringsløse. Har aldri brukt noen form for vippeserum, og heller aldri hatt behov for vippetang. Brynene er mørke og jevne, og jeg har aldri behøvd å nappe eller tegne på dem. Jeg bruker vanligvis mascara, men klarer meg uten det også.

Greit at det er noe jeg kan være fornøyd med.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat