Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-18, 17:07   #23
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.829
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kostnad ved å ha hund

Jeg har to bichon havanais. Den ene kostet 14500,- for syv år siden, den andre 16500,- i fjor. Da var bur, leke, matkopp, halsbånd, lenke, kam, teppe og sjampo med i prisen.

De spiser for ca 300/mnd - + godbiter og tyggebein. Begge har regnfrakk, de koster rundt 500,-/stk. Sjampo og balsam og sånn koster meg kanskje 3-400,-/år. Jeg har hatt dem his frisør et b´par ganger for bad og pelsstell - det koster ca. 3.000,- for begge. Det er mulig det kan bli billigere ved en senere anledning, men frisøren tok timepris og de var litt flokete og ustelte fordi jeg hadde brukket armen. Vi klipper klør selv, og jeg klipper pelsen selv vanligvis - jeg holder pelsen halvlang.
Begge er forsikret - vet ikke hva vi betaler og orker ikke finne frem polisen.

De vaksineres etter vanlig regime + rabies. Vaksiner og flåttmedisiner og sånn koster nok rundt 1000,-/år - avhengig av hvor ofte vi har dem med til Danmark.

Vi bruker ikke kennel - da vi hadde konfirmasjon, brukte vi FP-hundevakter.

Havanaisene er kjent for å være allergivennlige - hvis noen vil låne og teste ut, bor vi nær Oslo.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat