Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-16, 10:59   #26
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.084
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere tv eller tv-signaler?

Vi har tv, og betaler lisens, kabel-tv og for streamingtjenester. Har en hel haug med kanaler, men ser ikke på så mye. Når jeg følger med på serier er det stort sett på netflix, viaplay eller hbo, for jeg klarer tydeligvis ikke lenger å forholde meg til faste sendetider - med mindre jeg er sterkt motivert for det jeg vil se.

TV er for oss en familiegreie. Vi ser tv sammen på fredagskvelder og lørdagskvelder. Og så ser jeg f.eks. Tid for hjem med minstemann, og andre programmer som vi liker begge to. Jeg og mannen avslutter vanligvis kvelden med å ligge foran tv i hver vår sofa og se på noe - gjerne en serie. Vi er kjedelige sånn.

TV er et fint format. Å se på Ipad, telefon eller laptop kommer ikke i nærheten av å gi meg like god totalopplevelse.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat