Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-18, 11:06   #11
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 6 dager mellom Stockholm og Berlin

København:
-Nationalmusset er fint. De er opplegg tilpasset barn.
-Den Blå Planet er fint. lenge siden jeg har vært der, men det likte vi.
-Experimentarum. Ungene liker det, fint for alderen. Det er inne og litt slitsomt for oss voksne. Jeg hadde ikke prioritert det hvis været er bra. Dessuten koster det en del.
-Zoo er fint fordi det er ute. De har en ny lekeplass, den er stor og ser spennende ut også for en 11-åring.
-Shopping, det er alltid en del spennende butikker man ikke har hjemme.
-Amager strandpark er fin. Jeg tror barnet er gammelt nok til å kjøre segway. Man kjører ute på øya der så det er ikke biler og trafikk å ta hensyn til. Kjempestas! De har god is i kjosken der ute. Jeg tror det er minigolf også. Det er mye å finne på der selv om været ikke innbyr til bading. Hvis dere skal bade er det lite bølger og langgrunt på innsiden av øya, på utsiden er det litt "røffere".

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat