Vis enkelt innlegg
Gammel 19-12-12, 17:40   #37
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.544
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør ikke humanistene ta ansvar snart?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jo, det greier jeg helt fint. Men det er faktisk det du driver med også. Og uvitenheten din, fordommene dine og de totalt far out beskyldningene dine gjør meg skikkelig opprørt. Og da reagerer jeg. Kunne sikkert gjort det mer elegant, men jeg er faktisk ekstremt sint på deg akkurat nå.

?
Fordommer? Mot hvem og hva?

Hva er det du leser egentlig?

Jeg savner at det blir pekt på hvem som ønsker kristene julesanger og julegudstjenestene ut av skolen. Og det er HEF og mange ikkeorganiserte ikkerelgiøse. Og det er det ikke noe galt med. Men jeg synes det er veldig lite synelig i debatten at det er denne gruppen dette presset kommer fra, ikke fra andre relgiøse grupper. Er det fordomsfullt? Virkelig?
Er det et personangrep på deg? Har jeg antydet at du er dum?

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat